دلایل معترضانِ اعتبارنامه تاجگردون محرز و ثابت شد/ تاجگردون تخلفات بسیاری کرده/ از مدرک جعلی تا دخالت سیستمی و دخالت در ادارات و نصب عوامل خود در دستگاه‌های مختلف

♦️امروز اعضای کمیسیون رای به تایید اعتبارنامه دادند!!!

«نیک‌بین» عضو کمیسیون تحقیق اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم:
🔹براساس استعلامات محلی و میدانی که صورت گرفته است، تقریباً همه موارد مورد اعتراض تعدادی از نمایندگان مجلس درباره اعتبارنامه تاجگردون برای ما محرز شد.
🔹طبق استعلامات صورت گرفته که به صورت میدانی انجام شده است، وجود دخالت‌های بسیار زیاد سیستمی و همچنین دخالت در ادارات و نصب عوامل خود در دستگاه‌های مختلف هم در شیراز و هم در گچساران به شدت وجود داشته و در تهران هم این موارد از سوی او دیده شده است.
🔹پوسترها و بنرهایی که در محل ستاد تاجگردون درج شده بود، همگی با عنوان دکتر نصب شده و در تبلیغ انتخاباتی خود نیز تیراندازی‌ها به صورت ممتد انجام شده است که متأسفانه ایشان در دفاع می‌گوید در تبلیغات همه کاندیداها این اتفاقات افتاده است و می‌افتد!
🔹همچنین طبق تحقیقات صورت گرفته مؤسسه‌ای که تاجگردون از آنجا مدرک دکتری گرفته را پیدا نکردیم، حال شاید وجود داشته باشد، اما گشتیم و آن را ندیدیم و پیدا هم نکردیم!
🔹متأسفانه تاجگردون در دوره‌های گذشته با عنوان مدرک دکتری وارد عرصه انتخابات شده است و این سوءاستفاده از عنوان دکتری برای تبلیغات و ورود به مجلس است.
🔹کمیسیون تحقیق به زودی یک اقدام انقلابی در خور شأن مجلس یازدهم انجام خواهد داد.

پ‌ن:
به‌رغم اظهارات عضو کمیسیون تحقیق و با وجود اثبات و احراز تخلفات تاجگردون در کمیسیون (بنا به گفته این نماینده مجلس)، کمیسیون تحقیق اعتبارنامه تاجگردون را تایید کرد!!! کمیسیون تحقیق ۱۴ عضو دارد

#آخرین خبرها در کانال #پلدخترنیوز👇🏻
https://t.me/joinchat/AAAAADwocsZuTpgxtZp_4g

مشاهده مطلب در کانال